*FRI FRAKT GJELDER HELE NORGE

Hvor lang er leveringstiden?

Normal leveringstid er 1-3 virkedager.

Rask levering er høyt prioritert hos oss!

Hvordan får du pakken din?

Vi har fri frakt og sender våre pakker med Bring.

Små pakker blir sendt som minipakke, og større pakker blir sendt som klimanøytral servicepakke.

Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS.

Alle forhandlere får sin ordre levert på døren.

Angrerett og personvern

Alle forbrukere som handler i vår nettbutikk er sikret visse rettigheter ifølge norsk lov.

Det betyr at når du inngår avtale om kjøp, abonnement eller leie av varer eller tjenester med en yrkesselger, kan det ikke avtales dårligere vilkår enn det norsk lov tillater. Angrerettloven gir deg mulighet til å angre kjøpet inntil 14 dager etter at du har mottatt en leveranse fra oss.

Dersom du har fått feilsendte varer eller varen inneholder feil eller mangler, ta kontakt med oss på post@cosmed.no, så erstatter vi varen(e) og dekker porto. Den feillleverte varen skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen.

OBS! Før du returnerer en defekt/feilllevert vare må du kontakte kundeservice for å få reklamasjonen godkjent og returporto betalt.

Hvordan handler jeg i nettbutikken?

For å kunne kjøpe varer må du registrere deg som kunde. Dette gjøres når du kommer til kassen i vår nettbutikk. er du allerede kunde hos oss kan du logge deg inn ved å trykke på Log In øverst i høyre hjørne.

Du forplikter deg ikke til å kjøpe noe som helst når du registrer deg og vi lagrer personopplysningene dine på en sikker måte.

Når får jeg ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter din ordre er bekreftet betalt eller godkjent med faktura/delbetaling.

Kan dere sende varene i oppkrav?

Til privatpersoner sender vi kun ut varen etter at ordren er forskuddsbetalt. Ønsker du å betale i etterkant kan du velge Klarna faktura eller Klarna delbetaling.

Er du forhandler vil du motta faktura.

Jeg ønsker å melde meg på nyhetsbrevet. Hvordan gjør jeg dette?

Når du åpner vår nettside vil det dukke opp et felt hvor du kan legge inn din mailadresse for å motta nyhetsbrev med gode tilbud og nyheter.

Du kan også melde deg på vårt nyhetsbrev nederst på siden uansett hvor du befinner deg i vår nettbutikk.

Er det mulig å hente varene selv?

Det er  dessverre ikke mulig å hente varene direkte hos oss.

Kan jeg endre passordet mitt?

Ja. Logg på med ditt brukernavn og passord. Gå deretter inn på «Min Konto» . Der har du muligheten til å endre ditt passord selv. Skriv inn ditt gamle passord for å bekrefte og skriv nytt passord i de to andre feltene. Klikk deretter på knappen «Lagre Endringer».

Kan jeg se mine tidligere ordre?

Ja. Når du klikker på  «Min Konto» øverst til høyre i vår bettbutikk og logger deg inn  kan du velge «ordrer» i menyen.

Her vil du finne alle dine tidligere ordre/kjøp.

Jeg har endret adresse, hvordan endrer jeg dette?

Når du velger «Min Konto» øverst til høyre i vår nettbutikk og logger deg inn kan du velge «adresser» i menyen. Her kan du endre og legge til både fakturaadresse og leveringsadresse.

Jeg har ny emailadresse, hvordan endrer jeg dette?

Når du velger «Min Konto» øverst til høyre i vår nettbutikk og logger deg inn kan du velge «kontodetaljer» Her kan du legge inn ny mailadresse.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail. Hva har skjedd?

Det hender dessverre av og til at e-post fra oss stoppes av et spamfilter. Det er helt umulig for oss å forsikre oss mot at dette skjer og vi får heller ingen tilbakemelding når e-posten stoppes. Du har derfor alle ordre tilgjengelig i menyen under «Min Konto” .

Cosmedshop

Cosmedshop

Få mail når produktet er på lager We will inform you when the PRODUKT arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email MENGDE We won't share Adressen din with anybody else.